Advertisement

Troll Bomba jest jedną z odmian bomby i jednym z kilku nawiązań do trollface'a.

Troll bomb

Od zwykłej bomby odróżnia ją to, że nie można jej podnieść i wybucha po 2-3 sekundach. Może się zrespić po oczyszczeniu pokoju, otwarciu jakiejkolwiek skrzyni, z odmian czempion (zamiast zwykłej bomby), ale respią ją też wrogowie (Pride, War, Mulligan, Envy i Wrath po śmierci), lub przedmioty (Anarchist Cookbook, Karta Tower, Bomb Bag). W Wrath of the Lamb Troll Bomba po dotknięciu wydawała dźwięk "Trolololol".

Mega Troll Bomba[]

Super Troll Bomb

Mega Troll Bomba jest ostatnią odmianą bomby w grze dodaną w DLC Wrath of the Lamb. Ma mniejszą szansę na respawn nawet niż Troll Bomba, a odróżnia się od niej tym, że jest większa, mina "Trollface" jest wyraźniej widoczna i tym, że goni gracza, aż wybuchnie. Żaden przedmiot nie może jej zrespić, jednak niektórzy wrogowie (Super Pride, Super Wrath, ciemnoczerwona odmiana War) mogą jej użyć do ataku na gracza. Tak, jak Troll Bomba, Mega Troll Bomba wydaje po dotknięciu dźwięk "Trolololol".

Ciekawostki[]

  • Po zmieszaniu przedmiotów Dr. Fetus i Mr. Mega zamiast zwykłej dużej bomby gracz strzela Mega Troll Bombą.
Advertisement