Advertisement

The Binding of Isaac[]

The Womb (ang. łono) to czwarty świat który jest odblokowany przez zabicie matki po raz pierwszy, a dostajemy się tam po ponownym jej pokonaniu. Możliwe jest też dostanie się tam bez walki przez użycie przedmiotu We Need to Go Deeper! lub przez klapę w pokoju I AM ERROR!

Na The Womb widać jest stosowne różnice w stosunku do innych światów. Przede wszystkim przeciwnicy, wejście do Curse Room i maszyna do oddawania krwi odbierają na raz całe serce zdrowia, a nowi przeciwnicy wyglądem przypominają robaki, lub niektóre części ciała, wiele z nich może ponadto swobodnie zmienić położenie w pokojach (swego rodzaju teleportacja, tylko, ze wygląda ona inaczej, a konkretnie potwór znika w podłodze i pojawia się w innej jej części.)

Bossowie z poprzednich światów pojawiają się jako regularni przeciwnicy nawet w Challenge Room, a Sklep i Treasure Roomy nie są tu spotykane. Natomiast w pokojach z minibossami spotyka się też dwa Grzechy Główne zamiast jednego z dużą szansą na spotkanie Super Grzechu.

W ostatnim poziomie łona spotykamy Serce Matki. Po pokonaniu go 9 razy zawsze będziemy spotykać It Lives.

Potwory[]

Bossowie którzy są jako normalne potwory[]

Bossowie[]

Rebirth[]

The Womb to czwarty rozdział gry, odblokowany po pokonaniu mamo. Z Womb, wszystkie otrzymane obrażenia zrobi pełny serce szkody dla zdrowia gracza (chyba, że gracz ma wafla), niezależnie od źródła. Podobnie jak w głąb / Necropolis, drugie piętro łonie zawiera zaprogramowaną szefa.W the Womb mogą być Bossy naprzykład Mr.Freed,Death,The Bloat,Mama Gurdy,Scolex,Teratoma,Loki,The Fallen,Conquest. Mogą się żadko pojawić The Cage,The Gate,Gurdy,Mom Heart lub It Lives.

Alternatywny podłogi The Womb jest macicy, które, w przeciwieństwie do alternatywnych podłogi przed nim, nie musi być odblokowany.

Advertisement