Advertisement

Bezgłowy Jeździec jest zastępcą szefa, może zastąpić dowolny z zapowiedzią, co czyni go szefowi, że mogą wystąpić więcej niż jeden raz w jednym playthrough. przypomina on innych jeźdźców, choć jego głowa jest detatched i nie ma szczękę, jedno oko i kawałek mięsa brakuje pod jej brakującego oka. Ciało wygląda gnicie i chorych, mimo że posiada na konia. Koń ma głowę o rzeczywistej konia zamiast czaszkę.

Ataki:Jeździec łączy wszystkie zdolności innych jeźdźców, z wyłączeniem Conquest:

Podobnie jak wojny, jego głowa może ładować przez ekran kilka razy i ścigać cię.

Podobnie jak Pestilence, będzie on odpalić bomby na ciebie, który pozostawia kałużę szkodliwego czerwonego Creep.

Jak Głodu, głowica jest w stanie wystrzelić trzy strzały na ciebie.

Jak śmierć, istnieją dwa wrogów, które muszą zostać zabite w celu osiągnięcia zwycięstwa.

Należy uważać, aby nie dać się staranowany przez oddzielonej głowy. Zawsze będzie latać ekranu z tym samym wzorem: część górną, część środkową i dolną część ekranu. Wybuch może zmienić ścieżkę głowy. Bezczynne głowa czasami kule pluć na ciebie, więc nie należy go zignorować.

Ciało porusza się po polu bitwy i strzela ipecac jak pociski na ciebie. Te uszkodzenia deal powitalny i pozostawić szkodliwy Creep kałużę na podłodze. Te kałuże może poważnie ograniczyć ruch, a zatem okazać się problematyczne. warto pamiętać, że te wybuchy spowodowane przez pociski mogą zmienić trajektorię na głowicę, jak również. Bo to szef może pojawić się w pierwszych piętrach, że jest niebezpiecznym szef w każdej chwili.

Kolejność, w jakiej by pozbyć się części ciała to naprawdę tylko kwestia gustu. Gdy część duetu została wyeliminowana, druga część pozornie traci swoją przewagę nad walce.

Po zabite, Headless Horseman spadnie albo kucyku lub kostka mięsa

Advertisement