Advertisement

The Duke of Flies - Boss występujący w The Basement.

Wygląd[]

Przypomina olbrzymią głowę, w której lęgną się muchy. Jest chyba jeszcze żywy, bo wydaje dźwięki. Nie posiada oczu. Na jego brzuchu jest zaszyta rana. Ma grudki i duże usta w których trzyma muchy. Posiada 4 małe odnóża.

Zachowanie[]

The Duke of Flies nie zadaje obrażeń bezpośrednio i tylko dryfuje po pokoju. Gdy się go zaatakuje, wymiotuje Flies, lub Large Attack Flies, z czego te pierwsze nie zaatakują, dopóki Duke ich nie "odwoła". Tworzą one swego rodzaju żywą tarczę dla bossa, Large Attack Flies natomiast mają więcej życia i będą uporczywie podążać za graczem, przy czym mają wyjątkowo wredny sposób poruszania się - nie są na tyle głupie, by podążać prostą drogą do gracza, będą poruszać się poza zasięgiem skutecznego strzału i poruszają się bardzo nieprzewidywalnie.

Strategia[]

The Duke of Flies ma bardzo mało życia, problemem nie jest sam boss, ale muchy, które ciągle respi. Jeżeli spotykasz go na początku podłóż bombę żeby zneutralizować 2/3 życia ponieważ gdy nie grasz Samsonem możesz mieć spore kłopoty z wyeliminowaniem much.My litle unicorn , Technology 2 lub Brimstone są bardzo dobrym wyborem, bo skutecznie niszczą muchy i dotkliwie ranią samego Duka, a najlepiej, jeżeli gracz posiada Dr. Fetus.

Odmiany Czempion[]

Pomarańczowa[]

Duke of Flies Orange

W tej odmianie chempion The Duke of Flies jest większy, posiada więcej życia i respi normalne muchy i Suckers zamiast Large Attack Flies.

Zielona[]

Duke of Flies Green

Wymiotuje krwią we wszystkich kierunkach i respi Moters zamiast normalnych much.

Inną wersją bossa jest The Husk i jest pośmiertną wersją Duka

Galeria[]

Advertisement