Advertisement

Witaj nowy graczu gry The Binding of Issac Rebirth jeśli to czytasz to oznacza że chcesz wiedzieć jak dobrze zacząć więc zaczynajmy!

Na jakim poziomie trudności należy grać?[]

Zalecam ci zacząć grać na normalnym poziomie trudności ponieważ:

-Jest mniej przeciwników i bossów specialnych,

-Wypada więcej monet,kluczy,serc i bomb niż na hardzie,

-Osiągnięcia są dopiero pokazywane po pokonaniu Mom's heart.

Co oznaczają statystyki.[]

Każda statystyka jest różna i interesująca więc tu ci w skrócie opowiem co one oznaczają

Damage(ang.Obrażenia) to najważniejsza statystyka w grze. Dzięki niej możemy łatwo pokonywać przeciwników a nawet bossów. Niektóre są słabsze np.Jezus Juice a niektóre średnie np.Pentagram a jeszcze inne mocne np.Polyphemus jednak mogą mieć wady.

Tear rate(ang.częstotliwość łez) to druga najważniejsza statystyka w grze. Dzięki której możemy szybko strzelać przez które będą mogli szybko obrywać przeciwnicy od nas więc tak jak u Obrażeń są trzy typy tears up'ów: słabe np.Screw, średnie np.Torn Photo a inne mocne np.Number One z wadą.

Niestety jest granica tear rate'u czyli max jest 5 jednak możemy je zwiększyć biorąc np.Mom's Perfume lub np.Soy Milk jednak ma ogromną wade.

Speed(ang.Szybkość) to kolejna ważna statystyka dzięki której możemy łatwiej się przemieszczać po pokojach oraz dobiec np. na boss rush. Po kolejny są trzy typy speed up'ów: słabe np.Aries średnie np.Blood Bag oraz jest tylko jeden najmocniejszy czyli Roid Rage.

Tak jak u tears'ów jest granica czyli 2.00 i nie można jej powiększyć.

Range(ang.Zasięg) to już czwarta opisywana statystyka w poradniku. Zasada jest prosta im większy range tym dalej łzy lecą i są wyżej (jak będzie się miało tak 50-60 punktów zasięgu łzy zaczną przelatywać nad kamieniami jednak nie mogą niszczyć np. Kup. Po raz 69 raz są trzy typy range up'ów czyli: słabe np.Odd Mushroom średnie np.Scared Heart oraż duże np.Mom's Heels. (W DLC afterbirth jest trinket Tape Worm który zwiększa zasięg razy dwa.)

Shot Speed(ang.Szybko łez) to jest statystyka podobna do rangu czyli też zwiększa zasięg łez oraz łzy latają szybciej przez posiadając np.Tech X (jest dostępne tylko dla posiadaczy DLC Afterbirth) zada więcej razy obrażenia. I po raz 666 raz są trzy typy shot speed up'ów: słabe np.Safety Pin średnie np.Cat-O-Nine-Tails oraz mocne np.My Reflection.

Dalsza część poradnika już w krótce ;(

Advertisement