FANDOM

Kupy, to interaktywne obiekty spotykane przez całą grę. Mogą pojawiać się jako przeszkody lub elementy otoczenia. Wszystkie kupy możne zniszczyć, za co jest szansa na respawn Monety, lub serca i bardzo rzadko monet o wyższej wartości oraz Serc Dusz i Serc eterycznych. Rozróżnia się cztery typy kup (trzy z nich zostały dodane w DLC Wrath of the Lamb):

Poop - Normalna kupa. Można ją zniszczyć w celu odsłonięcia dalszej drogi, lub respawnu wyżej wymienionych przedmiotów.

Corn poop - Kupa prawie nie różniąca sie niczym od podstwawowej jednak są wyraznie widoczne części kukurydzy, ma też nieco bardziej zielony kolor oraz wokół niej krąży eternal fly. Występuje na wszystkich poziomach. po wejściu do każdego pokoju jest szansa na respawn Corn Poop zamiast normalnej kupy. Może się zmienić spowrotem w normalną kupę po ponownym wejściu do pokoju.

Golden Poop - Złota kupa. Ma bardzo małą szansę na respawn zamiast normalnej kupy odmienia się po każdym wejściu do pokoju w którym się znajduje. Potrzeba więcej strzałów by ją zniszczyć i respi 5-7 monet po zniszczeniu z dużą szansą na respawn monet o wyższej wartości.

Red Poop - ze wszystkich odmian kupy, tylko ta stanowi zagrożenie. Jest normalnie spotykana tylko podczas walki z The Carrion Queen i losowych pomieszczeniach The Chest. Po dotknięciu "parzy" zadając obrażenia. Nie można jej permanentnie zniszczyć - odnawia się po kilku sekundach.