Advertisement

Pin to boss, którego można spotkać w The Cellar. Jest on słabszą wersją Scolex.

Zachowanie[]

Jego głównym atakiem jest wyskok z ziemi w kierunku gracza, zadając obrażenia od dotyku. Podczas skoku strzela czterema krwistymi strzałami w kształcie X z ostatniego segmentu ciała. Drugim atakiem jest wystrzelenie pocisku podobnego do IPECAC w kierunku gracza, gdy jego głowa wynurza się z ziemi.

Segmenty jego ciała otrzymują obrażenia oddzielnie (podobnie jak Larry Jr.). Może zostać zabity przy jednym użyciu Necronomicon lub karty tarota XIII Death.

Strategia[]

  • Najlepiej strzelać na wprost Pina podczas wyskoku, ponieważ większość strzałów trafi w cel.
  • Pin zazwyczaj będzie wynurzał się z miejsca, w którym zanurkował, ale może wyskoczyć z zupełnie innego miejsca.
  • Po wystrzale wybuchowego pocisku Pin zanurza się w ziemi. Wyskoczy z tego samego miejsca, więc warto poczekać do momentu wyskoku.
  • Przyleganie do ściany i poruszanie się wzdłuż niej sprawia, że Pin nie może zadać ci obrażeń.
  • Zazwyczaj Pin wyskakuje z ziemi w kierunku gracza, więc warto być w ciągłym ruchu.
  • Trucizna jest bardzo skuteczna. Można zatruć od razu jego 6 segmentów, co zada mu duże obrażenia.
  • Strzały przebijające, takie jak Technology i Cupid's Arrow są katastrofalne dla Pina, jeśli są wystrzelone wzdłuż jego ciała. Takie strzały zadadzą obrażenia każdemu segmentowi. Podobny efekt można uzyskać od postawienia bomby lub strzały IPECAC, co może zabić Pina nawet wtedy, kiedy ma pełne zdrowie.

Odmiany Champion[]

Czarna[]

Pin Dark

Jest większy, ma więcej życia. Kiedy wystawi głowę nad ziemię, strzela sześcioma pociskami.

Ciekawostki[]

  • Starszy odpowiednik Scolex.
  • Martwy odpowiednik The Frail Prośba do admina strony (zróbcie info na temat bossa)

Film[]

Advertisement