Niezniszczalne

Metalowy blok

Metalblock

  • Nie przepuszcza potworów, gracza i pocisków.
  • Blokuje eksplozje (fala uderzeniowa nie przedziera się przez ten obiekt).
  • Nie może zostać zniszczony lub usunięty.
  • Jedynymi sposobami, aby się przez niego przedostać jest skakanie lub latanie.
  • Czasami otacza przedmiot na piedestale.

Wariant na klucz

Keyblock

  • Zachowuje się jak powyższy wariant.
  • Wymaga klucza do odblokowania.
  • Nie można przez niego przelecieć.
  • Może upuścić monetę lub Serce Dusz po odblokowaniu.

Niezniszczalne zagrożenia

Kolce

Spikes Womb Spikes

  • Można przez nie przejść, jednak zadają pełne serce obrażeń (Bibelot Callus niweluje ten efekt, podobnie jak latanie i skakanie).

Znikające kolce

Retractingspikes

  • Chowają się i wysuwają co pewien czas.
  • Kiedy są niewidoczne, można bezpiecznie przez nie przejść.

Poky

Movingspikeblock

  • Przesuwa się wzdłuż skał lub ścian.
  • Zatrzymuje się przy ognisku. Zaczyna się ruszać po zniszczeniu przeszkody.
  • Kiedy Isaac wejdzie do pokoju, kolce pojawią się po sekundzie.
  • Może zostać zamieniony w dowolnego wroga przy pomocy D10, jednak po ponownym wejściu do pokoju Poky będzie sobą.

Slide

Bluespikeblock

  • Kiedy Isaac znajdzie się na wprost niego, zaczyna szybko zbliżać się w kierunku postaci w dowolnych kierunkach kardynalnych.

Grymasy

Grimaces (pol. Grymasy) to niezniszczalne wieżyczki mogące atakować Isaac'a (pośrednio lub bezpośrednio).

Stone Grimace

Stone Grimace

  • Strzela krwawymi łzami.
  • Zasypia po wyczyszczeniu pokoju.

Vomit Grimace

Vomit Grimace

  • Strzela pociskami typu Ipecac.
  • Zasypia po wyczyszczeniu pokoju.

Gaping Maw

2014-11-08 00015

  • Przyciąga do siebie gracza.
  • Sam nie zadaje obrażeń, jednak zazwyczaj jest on otoczony kolcami już szkodzącymi postaci.
  • Może wystąpić także w wersji "Broken", która charakteryzuje się okresowym włączaniem i wyłączaniem się.

Turret Grimace

200px-Turret

  • Strzela krwawymi łzami w określonym kierunku.
  • Nie przestaje strzelać po wyczyszczeniu pokoju.

Brimstone Grimace

Brimstone Grimace

2014-12-09 00002
  • Co jakiś czas strzela laserem z Brimstone.
  • Nie przestaje strzelać nawet po wyczyszczeniu pokoju.
  • Pojawia się tylko w Sheolu.
  • Zawsze występuje w grupach.

Eye Grimace

Eye Grimace

Nazwa Ikona Opis
Kupa Poop

Da się ją zniszczyć łzami. Mogą wypaść z niej: moneta, serce, serce dusz, bomba, klucz. Rzadko może wypaść bibelot Petrified Poop. Można ją stworzyć za pomocą przedmiotu The Poop.

Złota Kupa Golden poop

Da się ją zniszczyć łzami oraz bombami, jednak jest znacznie wytrzymalsza. Mogą wypaść z niej monety lub bibelot Counterfeit Penny .

Tęczowa Kupa Poop-0

Po zniszczeniu wypełnia wszystkie puste pojemniki na czerwone serca

Czerwona Kupa RedPoop

Da się ją zniszczyć łzami, ale chwilę potem odradza się. Postać po wejściu w nią otrzymuje obrażenia równe pół serca (na dalszych poziomach już całe serce). Najczęściej występuje w The Chest (co NIE oznacza, że nie może być na innych poziomach). Może ją stworzyć boss The Charrion Queen

Czaszki MainPageObjects

Można je zniszczyć tylko za pomocą bomby, wybuchowych łez(np. Ipecac) lub jeżeli zdobędziemy Efekt "Stompy" obecny w itemach Leo oraz Thunder Thighs. Drop możliwy do uzyskania po zniszczeniu tej czaszki to czarne serce, karta tarota(dowolna), runa(również dowolna), Dry Baby lub Ghost Baby. Może pojawić się również Host(potwór).

Posąg Anioła 468px-Angel room

Występuje tylko w Angel Room. Możemy walczyć z posągiem by zdobyć Key Piece 1 lub Key Piece 2, by to zrobić musimy postawić blisko statuły bombę lub wejść za nią(jeżeli posiadamy efekt Stompy) by pobudzić do walki bossa Uriel lub Gabriel .

Posąg Szatana MainPageAchievements

Występuje tylko w Devil Room. Za statułą znajduje się kamień, może być to zwykły kamień lub Tinted Rock. Statuła nie ma żadnych specjalnych właściwości.

Skała 40px-Blue rock

Z skały z pierwszego obrazka możemy uzyskać Serce dusz, bombę, troll bombę, klucz, skrzynię(szarą jak i złotą) lub The Small Rock.

Zwłoki Greeda   Dead Greed

Są to zwłoki Greeda , można go znaleźć w Secret RoomieSklepie oraz niektórych pokojach w Cathedral. Po wysadzeniu zwłok mogą wypaść dwie monety (1,5,10 centówki), 2 pająki lub Steam Sale. Zwłoki występują w różnych wersjach, lecz mają taki sam drop.