Nazwa Ikona Opis
Kupa Poop

Da się ją zniszczyć łzami. Mogą wypaść z niej: moneta, serce, serce dusz, bomba, klucz. Rzadko może wypaść bibelot Petrified Poop. Można ją stworzyć za pomocą przedmiotu The Poop.

Złota Kupa Golden poop

Da się ją zniszczyć łzami oraz bombami, jednak jest znacznie wytrzymalsza. Mogą wypaść z niej monety lub bibelot Counterfeit Penny .

Tęczowa Kupa Poop-0

Po zniszczeniu wypełnia wszystkie puste pojemniki na czerwone serca

Czerwona Kupa RedPoop

Da się ją zniszczyć łzami, ale chwilę potem odradza się. Postać po wejściu w nią otrzymuje obrażenia równe pół serca (na dalszych poziomach już całe serce). Najczęściej występuje w The Chest (co NIE oznacza, że nie może być na innych poziomach). Może ją stworzyć boss The Charrion Queen

Czaszki MainPageObjects

Można je zniszczyć tylko za pomocą bomby, wybuchowych łez(np. Ipecac) lub jeżeli zdobędziemy Efekt "Stompy" obecny w itemach Leo oraz Thunder Thighs. Drop możliwy do uzyskania po zniszczeniu tej czaszki to czarne serce, karta tarota(dowolna), runa(również dowolna), Dry Baby lub Ghost Baby. Może pojawić się również Host(potwór).

Posąg Anioła 468px-Angel room

Występuje tylko w Angel Room. Możemy walczyć z posągiem by zdobyć Key Piece 1 lub Key Piece 2, by to zrobić musimy postawić blisko statuły bombę lub wejść za nią(jeżeli posiadamy efekt Stompy) by pobudzić do walki bossa Uriel lub Gabriel .

Posąg Szatana MainPageAchievements

Występuje tylko w Devil Room. Za statułą znajduje się kamień, może być to zwykły kamień lub Tinted Rock. Statuła nie ma żadnych specjalnych właściwości.

Skała 40px-Blue rock

Z skały z pierwszego obrazka możemy uzyskać Serce dusz, bombę, troll bombę, klucz, skrzynię(szarą jak i złotą) lub The Small Rock.

Zwłoki Greeda   Dead Greed

Są to zwłoki Greeda , można go znaleźć w Secret RoomieSklepie oraz niektórych pokojach w Cathedral. Po wysadzeniu zwłok mogą wypaść dwie monety (1,5,10 centówki), 2 pająki lub Steam Sale. Zwłoki występują w różnych wersjach, lecz mają taki sam drop.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.