Advertisement

Fazy[]

1.Isaac płacze na podłodze. Strzela wtedy do postaci podwójnym lub potrójnym strzałem. Czasami może strzelić combem łez.

2.Isaac wstaje. może wtedy strzelić w losowe strony 8 łez lub 4 z efektem cricket's body , zespawnować 2 angelic baby lub strzelić w 2 losowe miejsca 2 wiązki światła.

3.Isaac ma "skrzydła". Jego ataki w tej fazie to : Isaac znika i wszędzie na mapie stopniowo pojawiają się wiązki światła po czym znów się pojawia i wystrzeliwuje w 8 stron 7 łez.

Do odblokowania[]

Postacie Przedmioty
Isaac Isaac's Tears
Magdalene The Relic
Cain Sack of Pennies
Eve Eve's Bird Foot
Judas Guilltine
Samson Bloody Lust
??? The D6
Azazel Satanic Bible
Eden Blank Card
Lazarus Lazarus' Rags
The Lost Isaac's Heart

Galeria[]

Binding_of_Isaac_Rebirth_Ventricide

Binding of Isaac Rebirth Ventricide

Boss Isaac (Boss)

Strategia[]

  1. W pierwszej fazie staraj biegać na około Isaac'a i w niego strzelać. Jeśli Isaac zaatakuje combem schowaj się w miejscu niedostępnym dla jego strzał.
  2. tutaj rób to samo co w 1 fazie. Tylko jeśli Isaac zrespi angelic baby zniszcz ich i dalej powtarzaj strategię.
  3. Po zniknięciu bossa chowaj się w rogu pokoju i czekaj aż światło zniknie. Od razu gdy Isaac się pojawi uważając na łzy strzelaj do niego po czym chowaj się. UWAGA: jeśli Isaac po strzelaniu łzami będzie lecieć w twoją stronę uciekaj przed nim , ponieważ ja sam straciłem na tym dużo serc!
Advertisement