Godhead to przedmiot pasywny, możliwy do pojawienia się tylko w Angel Room. Przedstawia on jedno z wyobrażeń Boga, a dokładniej Trójcy Świętej - trójkąt z okiem na środku. Aby go odblokować, trzeba pokonać Mom's Heart, Szatana, The Lamb, Isaac'a, ??? oraz przejść Boss Rush na poziomie Trudnym jako The Lost.

Efekty[]

  • Zwiększa obrażenia o 0.5, zasięg o 1.2 oraz łzy o 0.8
  • Zmniejsza szybkostrzelność o 0.5
  • Zmniejsza prędkość lotu łez o 30%.
  • Łzy zaczynają namierzać wrogów. Zyskują także otoczkę raniącą wrogów.

Połączenia[]

  • A Lump Of Coal - łzy wraz z aurą zwiększają swój rozmiar i obrażenia.
  • Brimstone - laser zadaje nieznacznie większe obrażenia i naprowadza się na wrogów. Nie zyskuje jednak aury.
  • Cupid's Arrow, Sagittarius, Dead Onion i Death's Touch - łzy przebijają wrogów, a otoczka wokół nich nie znika.
  • Ouija Board, Dead Dove, Spirit Of The Night, Dead Onion - łzy przenikają przez przeszkody, a otoczka wokół nich nie znika.
  • The Ludovico Technique - sterowana łza staje się niebezpieczniejsza dla wrogów, ponieważ ma znacznie większy rozmiar ze względu na obecność otoczki.
  • Rubber Cement - łzy Isaaca dłużej zostają na ekranie, co zwiększa ich obrażenia wraz z aurą.

Seedy[]

PC[]

  • SS82 T2KP (Angel Room po walce z Matką)
  • G2KQ-M1J1 (W pierwszym Angel Room - Catacombs I)
  • QX00 867Z (Angel Room w Caves I po zamienieniu Key Piece)
  • Q4ZX MHJ9 (Angel Room w Catacombs I)

PS4[]

  • G2KQ-M1J1 (Angel Room w Catacombs I w grze bez otrzymanych obrażeń)

Ciekawostki[]

  • Ikona Godhead bardzo przypomina Wszechwidzące Oko, znany symbol używany w chrześcijaństwie jako symbol boskości. Trójkąt symbolizuje tu trzy osoby boskie: Boga Ojca, Syna Bożego i Ducha Świętego.
  • Ekran osiągnięcia także jest nawiązaniem do Oka ze względu na glorię wokół niego.
  • Przedmiot ten jest najtrudniejszym z itemów do odblokowania, ponieważ wymaga on pokonania wszystkich głównych bossów, wraz z Boss Rush, jako The Lost na poziomie Trudnym.