Advertisement

The Binding of Isaac[]

Gemini to boss występujący na 2 poziomach The Basement, oraz jako miniboss w The Womb. Występuje też alternatywna wersja bliźniaków - Steven oraz nieumarła - Blighted Ovum. Jest to przeciwnik dwuczęściowy (podobnie jak Ultra Pride) składający się z:

  • Większego bliźniaka - podczas walki naciera na nas. Po szarży przystaje by zregenerować siły.
  • Mniejszego bliźniaka -  zawsze trzyma się za bratem i strzela krwawymi łzami w postać. Po śmierci brata wpada w furię (robi się czerwony) i zaczyna gonić naszą postać.

Strategia[]

Sama walka jest mocno nastawiona na ucieczkę i atak. Wiele zależy również od wygenerowania pokoju. Gdy padnie większy, mniejszy nie bedzie sprawiał problemu, chyba, że jesteśmy powolni.

Wersje champion[]

Zielony[]

Gemini green

Gemini zaczynają rozdzielnie jednak mały zachowuje się normalnie. Mały Gemini kiedy jest wkurzony za zabicie większego, jest wolniejszy od normalnego. Jest szansa że tylko 1 Gemini będzie zielony. W tym przypadku,jest łatwiejszy dla gracza, gdy zaczyna szarżować będzie poruszać się wolniej i jest znacznie mniej groźny.

Niebieski[]

Gemini blue

Gemini ten ma na początku więcej zdrowia,ale jest wolniejszy, co jest lepiej widoczne gdy duży Gemini jest niebieski.To sprawia że Gemini jest łatwiejszy, choć trzeba więcej czasu by go pokonać.Tak jak w przypadku zielonego,jest niewielka szansa że tylko mały Gemini będzie niebieski, nawiązując do tego starszy będzie normalny, ale mały będzie bardzo wolny. Łączna ilość zdrowia obu bliźniaków wzrasta.

Galeria[]

Ciekawostka[]

  • Gdy się skupimy na młodszym bracie, nie zabijając większego, po pokonaniu dostaniemy Dinner.

Rebirth[]

Gemini jest bossem którego można spotkać w The Basement, Catacombs i Boss Rush. Są to bracia bliźniacy. Większy z nich nazywa się Contusion a mniejszy Suture.

Ataki[]

Contusion[]

  • Wolno podąża za graczem. Po kilku sekundach szarżuje w jego kierunku. Co każde natarcie musi zatrzymać się, aby zregenerować siły.

Suture[]

  • Gdy Isaac jest blisko Gemini, mniejszy Brat zaczyna strzelać krwawymi łzami.
  • Po śmierci Contusion zmienia barwę na czerwoną i zaczyna ścigać Isaac'a.

Wersje Champion[]

Zielony - Zaczynają rozdzieleni, i nie posiadają żadnych specjalnych ataków.Ich zachowanie się nie zmienia.

Niebieski - Gemini ma więcej zdrowia niż normalnie.

Ciekawostki[]

  • Gemini występuje również w oryginalnej grze, również jako boss.
  • Nazywa Gemini pochodzi z języka angielskiego, gdzie oznacza astrologiczny znak zodiakalny "Bliźnięta".
  • Zdarza się, że tylko jeden z Braci jest wersją Champion.
  • Na seed'dzie "C0CK F1GHT" Bracia zaczynają atakować się nawzajem.
Advertisement