Advertisement

The Binding of Isaac

Przedmiot dodany w DLC Wrath of the Lamb. Odblokowany po pokonaniu Mom's Heart,It Lives podczas wyzwania "Doctors Revenge" Epic Fetus wygląda podobnie do Dr. Fetus, jednak zamiast normalnej pokrywki słoika jest kapelusz, a płód ma zmarszczone brwi i pokazuje palec. Przedmiot ten można znaleźć jedynie w Secret Room

Efekt

Po podniesieniu Epic Fetusa Wygląd Isaac'a przypomina ten po podniesieniu Dr. Fetus, ale monokl posiada zmarszczone brwi. Przedmiot ten umożliwia umieszczenie dużego czerwonego celu na ziemi, którym sterujemy strzałkami. Po chwili w oznaczone miejsce spada duży pocisk wywołujący duże zniszczenia na znacznym obszarze. W przeciwieństwie do Dr. Fetus nad pociskami wystrzeliwanymi za pomocą tego przedmiotu gracz posiada pełną kontrolę, co może też czynić ten przedmiot dość trudnym do opanowania.

Interakcje

Ciekawostki

  • Obydwa przedmioty (razem z Dr. Fetus) są nawiązaniem do jednej z produkcji Edmunda McMillena "Super Meat Boy" w której Dr. Fetus jest głównym złoczyńcą.
  • Kiedy cel wystrzeliwany przez Epic Fetus dotknie ogniska, wywoła to ten sam dźwięk, jakby dotknął go przeciwnik i odepchnie go (cel, nie przeciwnika).
  • W połączeniu z bibelotem Cancer , Dr. Fetus pozwala wystrzelić dodatkową bombę zanim pierwsza wybuchnie.
  • W połączeniu z Mr.Mega oraz Bobby-BombDr. Fetus może wystrzeliwać Mega Troll Bomby zamiast tych podstawowych.

Rebirth

Epic Fetus to przedmiot pasywny. Jego ikona to płód pokazujący środkowy palec w słoiku przykrytym kapeluszem.

Efekty

Zmienia amunicję Isaac'a na sterowane pociski przypominające Doctor's Remote.

Ważne

  • Pociski zadają jedne z największych wartości DMG w grze. Warto jednak pamiętać, że potencjał przedmiotu nadal można zwiększać.
  • Epic Fetus nadpisuje najwięcej przedmiotów i ma z nich najwyższy priorytet.

Nadpisywanie

Poniższe przedmioty zostają zastępowane przez Epic Fetus:

  • Każdy item dający naprowadzane łzy.

Interakcje

  • Soy Milk - pociski zadają znacznie zmniejszone obrażenia bez zmiany szybkostrzelności.

Połączenia

  • The Inner Eye - na jeden znacznik mogą spaść trzy pociski. Szybkostrzelność zostaje jednak zmniejszona.
  • Ipecac - pociski mają dużo większy DMG i mogą zatruć wrogów.
  • Loki's Horns - daje małą szansę na wystrzelenie czterech pocisków wokół gracza.
  • Mom's Eye - daje małą szansę na wystrzelenie dodatkowego pocisku za Isaac'iem.
  • Mutant Spider - na jeden znacznik mogą spaść cztery pociski. Szybkostrzelność zostaje jednak zmniejszona.

Seedy

PC

  • GOBD W8TB (Pierwsze piętro)
  • SYQ6 R9QC (jw.)
  • EJVQ B9H4 (jw.)
  • D23C FKKD (jw.)
  • W9J8 3Z96 (jw.)

PS4

  • 8ETR M2M9 (Pierwsze piętro)

Vita

  • 8G4J JFH8 (Treasure Room przy starcie)

Ciekawostki

  • Podobnie jak Dr. Fetus, przedmiot ten nawiązuje do czarnego charakteru z gry Edmunda Super Meat Boy.
  • W oryginalnej grze można było sterować znacznik za pomocą myszki. Jednak w Rebirth możliwość ta została usunięta.
Advertisement