Advertisement

Delirum to finałowy boss gry dodany w DLC Afterbirth+. Po zakończeniu gry zabijając Delirium jest Ending "Final".

Ataki[]

Dookoła swojego modelu strzela białymi bulletami które mogą poruszać się w stylu Wiggle Worm. Po czasie zacznie strzelać w nas strzałami podobnymi do IPECAC.

Strategia[]

Delirium jest bossem który strzela wieloma bulletami dlatego itemy takie jak Cube of Meat, Ball of Bandages (Wersja 1-2), Halo of Flies, Slipped rib, Sworm Protector, Guardian Angel i Sacraficial Dagger są dobrymi itemami. Gnafed Leaf + Peeper, 7 Seals, Demon Baby itp. to już wygrana walka ALE trzeba mieć cierpliwość ponieważ dużo zajmie Peeperowi czy Demon baby'emu żeby zabić delirium z 7 seals jest prościej trzeba mieć dobry DMG bo Locusty działają jak niebieskie muchy zadają nasz podwójny DMG.

Ciekawostki[]

  1. Delirium może zamienić się w każdego bossa z gry oprócz Husha
  • To znaczy że może też się przemienić w Skinless Husha
  • Nawet może przemienić się w bossy z modów
  • Delirium zamienia się w Mega Szatana ale jest to dosyć zbugowane i tylko przywołuje jeźdźców apokalipsy.

2. Prawdopodobnie Isaac cierpi na Majaczenie (z ang Delirium) "zespół zaburzeń świadomości, któremu towarzyszą iluzje, omamy wzrokowe, słuchowe, dotykowe i inne oraz lęk i pobudzenie psychomotoryczne, zaburzenia snu, przy czym objawy te nasilają się często wieczorem i nocą. Omamy układać się mogą w niezwykle żywe wizje przypominające film, którym towarzyszą urojenia "dziania się" (tzn. chory ma poczucie uczestnictwa w rozgrywających się przed jego oczami wydarzeniach). Orientacja autopsychiczna jest zazwyczaj zachowana, allopsychiczna zaś bywa zazwyczaj zaburzona. Po przeminięciu stanu majaczeniowego stwierdza się zwykle częściową lub całkowitą niepamięć okresu chorobowego. Stany majaczeniowe spotyka się w wielu chorobach somatycznych: np. ciężkich infekcjach przebiegających z wysoką gorączką, zatruciach, mocznicy, niewydolności wątroby, urazach, odwodnieniu (zwłaszcza u osób w wieku podeszłym). Zespoły majaczeniowe mogą również wikłać zespoły abstynencyjne alkoholowe (delirium tremens - majaczenie drżenne) i po odstawieniu benzodiazepin.".

  • To mogło by wytłumaczyć dlaczego Isaac tak widzi świat co można stwierdzić przez ten Fragment "Omamy układać się mogą w niezwykle żywe wizje przypominające film, którym towarzyszą urojenia "dziania się" (tzn. chory ma poczucie uczestnictwa w rozgrywających się przed jego oczami wydarzeniach).

3. Delirium jest najsilniejszym stworzeniem w grze ma on 10000 HP.

  • na Drugim miejscu jest Hush z 6666 HP.
Advertisement