Śmierć jest jednym z czterech jeźdźców Apokalipsy. On jest szefem, które można spotkać na końcu the womb i utero 1 1 raz gracz pokonał grę po raz pierwszy (zabity MOM).On wygląda jak eyeless, szary humanoidalne jak z chudy, blady szary korpus i pustą czaszkę, jazda hobby szkieletu konia. Jego krew jest całkowicie czarny. On będzie otaczać się znaków towarowych broń kostucha, The kosą.

Podobnie jak w przypadku pozostałych trzech zwiastunów - Pestilence, głód i wojny - Śmierć zostawia Cube mięsa na klęski, które nie mogą być rerolled z kości.

Ataki:Faza 1 Edycja

Śmierć

Początkowo Śmierć jeździ na koniu, atakując albo przez wzywanie kwartet kosy, które podróżują po pokoju albo wzywanie parę kos, że ścigać charakter. Dzięki starannemu cel i wystarczającą siłę ognia, że ​​kosy może być zestrzelony, co może być prostsze niż uników.

Podczas walki, śmierć jest także w stanie przy użyciu elementu klepsydry przeciwko charakter, zmniejszając prędkość poruszania się i spowalnia łzy na kilka sekund.

Faza 2 Edycja

Śmierć Śmierć koń mechaniczny

Gdy boss osiągnie 50% zdrowia, on zsiada z konia, który nieustannie ogarnia poziomo w poprzek pokoju w identyczny wzór do ataku ładowania wojny.

Koń ma stosunkowo dużą ilość punktów życia i uszkadzając go nie zmniejszy Śmierci pasek zdrowia, ale nadal muszą zostać zniszczone wraz z wszelkimi wezwanych sługusów, aby zakończyć walkę.

Niezamountowane Śmierć wezwie par rycerzy do ataku na gracza, z niewielką szansę na tarło je jako bezinteresowna Rycerzy. Będą one zostać zabity, jeśli jego koń zdarza się wpaść na nich. Koń może oberwać górę lub w dół, jeśli natrafi rycerza pod pewnym kątem.

Chempion:czarna Edycja

Death black Nieco większy i ma więcej zdrowia niż normalny Śmierci. Zawsze ikra 4 kosy i zamiast używać Hourglass on ikra dwa Kamikaze pijawki. Choć oddzielone od konia, on okresowo ikra dwie czerwone maws zamiast rycerzy.