Advertisement

Jest to gnijąca głowa Sloth, znanego także jako Bob. Z jej oka wychodzi larwa. [1]

Efekty[]

Po aktywowaniu, Isaac trzyma gnijącą głowę, po czym rzuca ją w wybranym kierunku kardynalnym. Tak jak strzał IPECAC, zadaje obrażenia obszarowe i zatruwa wrogów. Może niszczyć skały i, podobnie jak bomba, uszkodzić gracza. Obrażenia są te same jak ze strzały IPECAC, jednak efekt zatrucia utrzymuje się dłużej.

Interakcje[]

  • Ulepszenie statystyk wpływa na skuteczność przedmiotu, np. zwiększenie zasięgu w statystykach wydłuża lot głowy.
  • Bezpośrednie trafienie wroga może aktywować specjalne efekty, np. Spider's Bite spowalnia, a Mom's Contacts zamraża, jednak musi to wymagać tych przedmiotów.
  • Chemical Peel może zwiększyć obrażenia głowy.
  • Posiadanie Mom's Eye lub Loki's Horns sprawi, że przedmioty będą działać, jednak wystrzelimy normalne łzy.
  • The Parasite wytwarza normalne łzy po wybuchu głowy.
  • Posiadanie łez przebijających sprawi, że głowa nie wybuchnie po trafieniu we wroga. Spektralne łzy wydają się nie mieć zastosowania.
  • Tough Love - obrażenia mogą być zwiększone, nie zmieniając wyglądu bomby.
  • Chocolate Milk - pocisk można ładować; dłuższy czas ładowania zwiększa obrażenia.
  • Sojusznicy strzelają przy trzymaniu głowy.

Ciekawostki[]

  • Bob's Rotten Head to jeden z "martwych" przedmiotów wymaganych do odblokowania The Parasite.
Advertisement