Azazel jest nową możliwą do odblokowania postacią dodaną w The Binding of Isaac: Rebirth. By móc przystąpić do rozgrywki Azazelem, należy dokonać trzech paktów z Diabłem w jednej grze.

Na samym początku Azazel nie ma zwykłych serc. Analogicznie do ???, który dysponuje sercami dusz, posiada 3 czarne serca. Mimo to, w przeciwieństwie do wcześniej wymienionej postaci może zdobyć pojemniki na czerwone serca.

Atakuje laserem podobnym do tego z Brimstone, jednakże jest on mocno ograniczony zasięgowo. Ma także możliwość przelatywania nad przeszkodami, dzięki swoim skrzydłom. Rozpoczyna grę z kartą tarota 0 The Fool. Nie posiada bomb, kluczy ani pieniędzy.

Galeria

Strategia

W trakcie grania Azazelem warto znać kilka dobrych rad:

  • Kiedy możesz ukrywaj się za skałami aby naładować Brimstone. Większość wrogów nie złapie cię za nimi, przez co nie będą cię atakować.
  • Będąc w Devil Room, warto rozejrzeć się za prawdziwym Brimstone'm, dzięki któremu laser Azazel'a będzie miał maksymalny zasięg.
  • Gdy używasz owego lasera staraj się aby przeciwnik podszedł do ciebie nie ty do niego. W przeciwnym razie możesz przez przypadek na niego wejść lub nie ujrzeć nadlatującego pocisku.
  • Dobrą strategią jest też cofanie się w chwili strzelania z Brimstone'a.
  • Staraj się nie brać przedmiotów zmniejszających twój zasięg lub obrażenia. Przydatne są jednak itemy skracające ładowanie lasera.
  • Bądź ostrożny by zostawić sobie czarne serca na trudnego bossa np. Mom's Heart lub Satan. Można szybko je stracić przez nierozwagę.

Galeria

Grywalne postacie
Isaac scribble.png
Isaac
Magdalene scribble.png
Magdalene
Cain scribble.png
Cain
Judas scribble.png
Judas
Eve scribble.png
Eve
BlueBaby scribble.png
???
Samson scribble.png
Samson
Azazel scribble.png
Azazel
Lazarus scribble.png
Lazarus
Eden scribble.png
Eden
Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia Strategia

Strategia