Advertisement

Anti-Gravity to przedmiot pasywny. Przypomina on atom, którego jądrem jest jedna z łez Isaac'a.

Efekty[]

  • Trzymanie strzałki na klawiaturze umożliwi utrzymywanie łez w bezruchu. Puszczenie jej sprawi, że łzy polecą w kierunku zależnym od naciśniętej wtedy strzałki.
    • Dzięki temu można szybko zabić wrogów podążających za Isaac'iem. Tą właściwość można wykorzystać także do zabicie jednego, potężniejszego potwora, otaczając go łzami.
  • Zwiększa szybkostrzelność postaci.

Ważne[]

  • Anti-Gravity jest przedmiotem startowym w Wyzwaniu 17, Waka Waka.
  • W przypadku jednego z ataków Mega Fatty lub efektu Gravity Grimace wszystkie łzy zawieszone w powietrzu powędrują z szybką prędkością ku nim.
  • Monstro's Lung neguje jego efekt.
  • Chocolate Milk i Soy Milk sprawiają, że łzy wystrzeliwują się bez ładowania lub efektu anty-grawitacyjnego.

Połączenia[]

  • A Lump of Coal - łzy zwiększają swoje obrażenia przez wiszenie w powietrzu.
  • Bob's Rotten Head - zgniła głowa zachowuje się podobnie jak przeciętna łza; po aktywacji przedmiotu wisi w bezruchu.
  • Brimstone - po naładowaniu lasera zamiast niego pojawia się otchłań, z której po sekundzie wydobywa się strumień krwi. Nie zwiększa to zasięgu promienia Azazel'a.
  • Strange Attractor - łzy przyciągają przeciwników kiedy są w bezruchu.
  • My Reflection - przed wystrzeleniem łzy podążają za postacią, a po puszczeniu strzałki lecą normalnie, jednak potem i tak wracają do Isaac'a.

Nieprzydatne połączenia[]

  • Mom's Wig - pająki pojawiają się tylko, jeśli przeciwnik wejdzie na stojącą w bezruchu łzę.
  • Proptosis - łzy tracą swój rozmiar i znikają przed wystrzeleniem.

Ciekawostki[]

  • Wygląd Isaaca po zebraniu przypomina Capitana Veridiana z gry VVVVVV
Advertisement